onsdag 18 februari 2015

Hej hej vecka 33!

Hade mvc-besök på schemat i dag och insåg att jag inte har tagit någon direkt notis om mina siffror/värden denna graviditeten, sist tyckte jag att det var då himla kul att hålla koll på kurvor och tabeller? Reagerade dock på att jag hade 93 i vilopuls i dag, inte konstigt att jag pustar och frustar som jag gör. Min BM tyckte däremot inte att det var några konstigheter så jag får väl lita på henne. Men 93?!

Kommer i och för sig ihåg känslan från när jag började löpträna efter graviditeten med Sigge, att flåset faktiskt var väldigt intakt trots många månader av läkarordinerad vila. Vilket jäkla träningspass ändå, att vara preggo!

Och inte för att jag kommer bränna särskilt många kalorier under förlossningen, men eftersom jag ändå var inne i människobyn tyckte jag att det var lika bra att svänga in på konditoriet för att börja med kolhydratsuppladdningen ändå. Man vill ju vara på den säkra sidan! Mmm... wienersemla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar