söndag 1 februari 2015

Världens finaste fylla i-bok!

När jag var i Stockholm sist så såg jag denna fylla i-bok (tyvärr bara för heteroföräldrar) i en kitschig butik och blev helt kär! Har letat efter en färgglad och rolig bok för att kunna spara/skriva ner massa Sigge-minnen, men har tyckt att alla jag sett varit ganska... trista. Kände dock att jag inte ville betala 375 kronor, och än mindre det dubbla eftersom det ju vore taskigt om inte båda barnen fick var sin.

Men eftersom allt Littlephant gör är underbart så har jag inte kunnat släppa den och när jag googlade på den i dag såg jag att den bara kostar 136 kronor om man beställer den på Bokus och inte köper den över disk i en fräsig butik på Kungsholmen. HA! Vem kunde ana?

Var så god för tips!

4 kommentarer:

  1. Om du (mot förmodan) inte beställt den ännu vill jag tipsa om att den finns för 128;- på cdon...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra tips, men jag hade redan beställt :)

      Radera
  2. Kolla in denna görfina http://www.bokus.com/bok/9789186289829/alskade-barn/

    SvaraRadera