söndag 15 mars 2015

Helgen i fyra små rutor

1. Har varit på finfin reunion med mammagänget från Kwansta, tog en (1) bild på hela dagen, SÅ trevligt var det.

2. Köpte en tangleteezer efter mängder av tips på Insta och VI ÄLSKAR DEN! Hur kan den vara så bra? Vad är hemligheten? Det är ett mirakel, I tell you! Sigge har alltid fått dreads på övre delen av bakhuvudet så fort han sovit och det har blivit mer och mer bråkigt vid borstningen men nu är den tiden slut, HURRA! Ville verkligen inte klippa honom!

3. Köpte även ett silikonunderlägg för att skydda matbordet lite. Missade dock att ha i åtanke att Sigge kunde tycka att det var skoj att lyfta upp hela molnet så all mat och dryck hamnade på bordet. Snopet. Men snyggt är det.

4. Så här trötta är hundarna. Det är ING-EN-TING emot hur trött jag är. I natt sov jag åtta timmar, idag på dagen tänkte jag "vila lite" medan Sigge sov middag och däckade själv i 2.5 timme. Var lite piggare den första timmen efter att jag vaknat men sedan började jag snegla på klockan för att se om det inte var läggdags snart. Bebisen lägger tydligen på sig uppemot 300 gram per vecka nu och energin för att fixa det kommer ju ingen annanstans ifrån än mig. Pust och frust.
Drygt tre veckor kvar, kämpa Majsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar