onsdag 4 mars 2015

I'm gonna show you crazy

Känner mig smått galen, lite på det där sättet att jag hemskt gärna vill att någon ska börja mucka med mig så jag kan få ett utbrott på riktigt istället för att gå och vara mesigt småsur och irriterad hela tiden. Varför detta då? Ja om jag det visste, jag antar att det är så det blir med denna hormoncoctail i kröppa, kombinerat med alldeles för lite sömn på grund av två störiga hundar och att allt gör ont runt bäckenet oavsett hur jag ligger. 

Jag har dessutom fått låten i rubriken på hjärnan, ändå ett passande soundtrack till dagens känslokavalkad: 

"loco, maniac 
sick bitch
psychopath
yeah I'm gonna show you
I'm gonna show you 

I'm gonna show you 
mental 
out my brain 
bat shit go insane" 

osv. 

Friskt. 

Nåja, gick in i vecka 35 i dag, så bara fem veckor kvar, sedan kommer det helt andra hormoner att tampas med. Oh the joy. 

*djupandas i papperspåse*
*skrattar hysteriskt*
*somnar*

14 kommentarer:

  1. Prova att få din hemsida stulen. Det gjorde jag, fick utlopp för ca ALL frustration och var superförbannad hela dagen igår. Tips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick du verkligen det? På riktigt? Alltså som i att du kunde gapa obehindrat rakt upp i ansiktet på någon? Lite det jag är ute efter nämligen, hehe. :)

      Radera
    2. Jag gapade rätt mycket om det i ansiktet på folk jag träffade under hela dagen. Dock ingen skyldig, de skyldiga kunde jag bara arg-maila. Så åtminstone ganska bra frustrations-utlopp. Men bäst hade såklart varit kombon "gapa i ansiktet på DEN SKYLDIGE!"

      Radera
    3. Ja så klart, jag träffar ju tyvärr inte så mycket folk här hemma om dagarna, tog ut en del frustration på att skura köket istället så nu känns det lite bättre, haha!

      Radera
  2. Asså - skrattar ihjäääl mig åt dina * * kommentarer!
    Skönt att du ändå har passande låt på hjärnan, själv kämpar jag med "Folköl och dunkadunka"
    Heja!

    Kram Josefin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hjälper med rätt soundtrack! Kuriosa: Min mosters (dåvarande) kille spelade keyboard i Svenne Rubins när dom var heta!

      Radera
    2. Min pappas kusin spelade bas.. Lilla konstiga världen... 😜

      Radera
  3. Men jag kommer ner i påsk! Med Isak och kanske Alex. Nu är det helt bestämt. HURRA!

    SvaraRadera
    Svar
    1. YEY, vad roligt! Sista besöket innan jag blir tvåbarnsmorsa då! Eller så har bebisen redan kommit, man vet ju aldrig! Oavsett, KUL!

      Radera
  4. Jag ringde swedbank(OBS! har inte swedbank). Dom tyckte att jag skulle registrera mig som användare(?), annars skulle jag inte få prata med en levande person, bara en robot. Ringde ett annat nummer som uppenbarligen var fel och konstaterade för dem att deras telefonservice var sämst. Hon förstod mitt problem och samtidigt som det kändes lite bättre fick jag dåligt samvete. Funkade halvbra kan man säga..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh nääää, det är det värsta, att vara helt otrevlig mot någon för att få ur sig lite aggressioner och så är dom helt gulliga tillbaks :( Hoppas det du skulle göra läste sig!

      Radera
  5. Hahaha, haaawwwwww. Du skriver så bra Mirijam. Må du få sprängas över något ordentligt snart!

    Du! Vad heter ditt bloggtillägg med bloggrollen till höger? Vill ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också! Skurade köket sen, det hjälpte lite, hehe. Gadgeten heter bara blogglista.

      Radera