fredag 6 mars 2015

Jag som 15-åring!


Untitled from Mirijam Geyerhofer on Vimeo.


Anna skriver om sitt femtonåriga jag och jag känner igen mig i massa saker, speciellt det där om att ägna alldeles för mycket tid åt att tänka på killar. Herregud. Har ni missat när jag högläser ur min dagbok på Skambyrån i Malmö så kan ni kolla filmen här och blir ni sugna på att bevittna dagboksångest live så kan ni följa Skambyrån på Facebook, nästa happening är i början av april!

Ska leta rätt på resten av dagböckerna och vara med igen, var så himla nervös där och det hörs på rösten också, blir nog mycket roligare nu när jag är helt chill inför att snacka inför publik!

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Haha, så bra, då är det värt skammen!

      Radera
  2. Det där är fortfarande en av mina älsklingssaker någonsin. Jag vet inte om det är för att jag också är uppvuxen på landet, men jag kan så relatera till "åkt med Raggar-Tommy i hans 240 i 6 timmar, det var skitkul!"

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt roligt att lyssna på :-)

    SvaraRadera
  4. HAHHAha det är inte helt utan att jag skruvar på mig.
    Jag brände upp mina dagböcker för några år sedan. Herregud, jag mådde så dåligt under mina tonår, det var bara mörker i det där böckerna, inget att ens läsa högt ur.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj oj oj, jag har också väldigt mycket mörker i många av mina böcker, det här är ganska milda månader i min tonårstid!

      Radera