måndag 9 mars 2015

Tuffast av alla, på riktigt.

"Min man har så mycket på jobbet", "Min man har svårt att ta ledigt", "Min man har eget företag så han kan inte vara hemma" osv i all oändlighet. GAH, jag är så trött på diskussionerna kring att män av olika anledningar inte "kan" ta ut lika mycket föräldraledighet som kvinnor. Därför är det ju oerhört uppfriskande att läsa om Tuffast av alla-Josefine​s och Mikebikes lösning!

Okej, intet nytt under solen för oss som läst deras bloggar i många år, men för er andra kommer det eventuellt lite ny input här: klickeliklick! 

Obs: rubriken säger absolut ingenting om vad det handlar om. 

4 kommentarer:

  1. Å kul! Kerstin (som skrivit) är min kontorskollega och kompis och det var jag som tipsade henne om J och M! Ska bli skoj att läsa hur det blev.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt, som jag skrev till Josefine – jag undrade hur lång tid det skulle ta innan någon journalist snappade upp det!

      Radera
  2. Min sambo & jag brukar ha lite uppdelat om vem som är hemma. Han har en vecka när han jobbar lite mer & då är jag hemma & sen när jag jobbar så är han hemma. Det funkar hur bra som helst . Nu när lillebebbe kommer så ska jag va hemma första månaderna, och sen så ska han vara hemma :)

    SvaraRadera