måndag 9 mars 2015

The sunny spot IS big enough for the both of us!


8 kommentarer:

  1. Men alltså, vad är det för fel på den där hunden? Och hur tålmodig är den andra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog bara att han inte bryr sig, han ville sitta där och då sätter han sig där. Han är ju likadan med oss, kan lägga sig kors och tvärs över både mig och Tobbe i soffan för att han vill vara nära.

      Radera
  2. Hur kan han tycka att det är bekvämt???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och varför bryr sig inte Gilla?

      Radera
  3. Det. Linn. Säger. Alltså jag förstår INGENTING. DET DÄR, det där är inte "oj jag makade ner mig i soffan och det råkade bli såhär" eller "det fanns ingen plats förutom här" eller eller.. Eh, näe. Det här är ju fan bara jäääättekonstigt! :D Och som sagt: maken till tålmodig Gilla! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja precis! Som jag skrev till Linn, han tänker nog inte mycket mer än att det verkar gött att sitta i solen, och så råkade hon ligga där först.

      Radera
  4. Svar
    1. Gulligt och roligt för alla utom för Gilla :)

      Radera