onsdag 1 april 2015

April! Vecka 39! Finbesök!

Blomster och kaffe!
Kolla vem som sladdade in på gårdsplanen i dag med en sushilunch och ett glatt humör i högsta hugg – Sofia! Min bloggkollega på Move it Mama (som jag av förståeliga skäl inte är med och uppdaterar nu för tiden) och en av de bästa människorna jag lärt känna i vuxen ålder. Fick förutom lunch finfina presenter – blommor till mig och Move it Mama-body till bebisen. Det är ju synd att folk ska envisas med att bo i huvudstaden alltså, fatta så gött om det här inte hade varit ett en gång i halvåret-besök utan en helt normal onsdagseftermiddag? Dumma Stockholm.

Annars då? Första april och månaden vi väntat på sedan förra sommaren är här. Gick in i vecka 39 i dag, och i morgon ska vi på inskrivning inför snittet, mina värden ska kollas och vi ska få prata med narkosläkare, kirurger och sånt. Det görs vanligtvis bara typ 2-3 dagar före snittdagen, men det blir lite tidigare för oss på grund av påsken. Yeeez alltså, nästa vecka är det babytime. Så galet! 

2 kommentarer: