tisdag 28 april 2015

#assmountainliving levererar

Tobbe och Sigge inviger bärstolen!
Detta gjorde jag tidigare i dag: lämnade en översvämmad inkorg och en att göra-lista lång som kinesiska muren hemma och gick ut i ett rapsfält med min familj istället. Sitter i och för sig och jobbar nu, klockan 23:02, men hellre det än när solen skiner.

Vore i och för sig fint om det även gick att klämma in lite sömn på det här, från att ha haft lyxnätter med tolvtimmarssovaren Sigge är jag nu inne på min tredje vecka av upphackad amnings-torka kräk-byta blöja-ge flaska-nätter. Jag däckade förvisso helt oplanerat i 2.5 timme mitt på dagen i dag (också det när solen sken) men när ens chef består av en liten halvmeterskorv med extremt begränsad förståelse för det här med dygnsrytm så har man inte så mycket att säga till om. Vilket fack klagar jag hos? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar