onsdag 15 april 2015

Hormonell bergochdalbana de-freaking-luxe

I går var jag helt pepp på livet och tyckte att det var himla skönt att slippa alla känslostormar som kom efter förra förlossningen.

HAHAHA!

I dag har det varit höga toppar och djupa dalar i känsloregistret däremot, ena sekunden skrattar jag så det känns som snittet ska öppna sig och i nästa sekund bölar jag så snoret och tårarna sprutar. Hej hormoner! Hoppas på en lite mer balanserad dag imorgon.

Exempel på saker jag bölat över: att Juno är så gullig när hon sover, alternativt av oro över att hon typ bara sover, och när Sigge plockade tussilago till Tobbe. Aj mitt hjärta.

2 kommentarer:

  1. Det här att vara 34 och dessutom inte ha någon man och DESSUTOM fruktansvärt graviditetsrädd kan vara lite extra jobbigt när man läser bloggar som din. (För att vara gravid verkar ju onekligen vara så där fruktansvärt som jag fruktar.) Men de där bilderna på Juno alltså... kan inte minnas att det känts så här i min livmoder förut. Börjar nästan gråta. Hon är så fin!

    SvaraRadera