söndag 26 april 2015

OMG! OMG! OMG!

När jag hade gått och lagt mig på kvällen före kejsarsnittet så var det några som taggade mig i en bild på Instagram, och gissa hur förvånad och vansinnesglad jag blev när det visade sig att den extrembegåvade @bokkei hade börjat skissat upp min glada nuna på ett papper. HALLÅ?! MIG LIKSOM?!? Glömde nästan bort snittet och låg och mallade mig i sängen och bara KOLLA TOBBE, DET ÄR JAG, HON SKA TECKNA MIG!

Nu är bilden klar och trots att det inte ens är maj än så kan jag redan nu sammanfatta höjdpunkterna på 2015: Bli mamma till Juno och förevigad av @bokkei! Kolla bara:
Alltså!?!

Ps: hon är tatuerare baserad i Östersund för den intresserade, är så grymt avis på er som bor nära! Här är hennes hemsida och här är hennes YouTube-kanal, in och glo! 

2 kommentarer:

  1. Hon är så sjukt duktig att jag tappar hakan varje gång jag ser en av hennes bilder. Så fint!

    SvaraRadera