fredag 1 maj 2015

Återerövrar garderoben plagg för plagg

Det bästa med att vara en trikåtjej är att det inte är lika långt tillbaks till favoritplaggen när magen försvunnit, det får plats ett par storlekar extra i de flesta av mina kläder och nu kan jag till min stora glädje sakta men säkert börja variera mina outfits. Och det bästa nu är ju att ALLT passar bättre än under graviditeten, utan all vätska i kroppen så stramar inte koftorna runt armarna och alla skor passar igen, hurra!

Saknar en sak bara, har någon tips på bra strumpbyxor eller leggings som går högt upp - utan att skära in och utan att vara gravidstrumpbyxor - så tipsa gärna!

4 kommentarer:

  1. Leggings: Indiskas.
    Strumpbyxor: Lindexs.
    Varsågod för tips.
    //Pekfingret

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående plus ta en storlek större i strumpbyxorna för det som skiljer är mest lite i benlängden och då sitter de som en smäck och perfekt högt.

    SvaraRadera
  3. SÅ glad att jag är en tajtstjej, för när jag var preggo använde jag mina vanliga kläder, hela tiden. Vek bara ner linningen på tajtsen under magen, win!

    SvaraRadera
  4. ICA har riktigt bra strumpbyxor! dessa http://www.icahemma.se/strumpbyxa-firm-support-svart-70den-36384850-p-29709-c-2029.aspx går högt över magen ändå, jag får dem nästan upp till bhn om jag vill och de sitter skönt

    SvaraRadera