fredag 1 maj 2015

Folk ba: "Jag fattar inte hur ni orkar" och vi ba: "?"

Först hade vi bara Sigge. Då kände jag ibland när Tobbe ville hitta på nåt en hel helgdag att ÅH MEN HERREGUD JAG OOORKAR INTE VARA ENSAM MED HONOM EN HEL DAG! Obs att jag var gravid och inte helt i form varken fysiskt eller psykiskt. 

Och sen skaffade vi hundarna och plötsligt ba: ÅH MEN HERREGUD HUR KUNDE MAN TYCKA ATT DET VAR JOBBIGT ATT VARA ENSAM MED ENDAST SIGGE? Obs att hundarna inte kunde vara själva hemma i fem minuter utan att gnaga sönder något i början, det har ju ändrats nu. 

Och nu har vi ett barn till. Bara en tidsfråga nu innan jag börjar blogga regelbundet med andra ord, tänk att det fanns en tid när jag "inte hann blogga" trots noll barn och en halvtidshund. HAHAHA. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar