onsdag 13 maj 2015

Hinner ej blogga, har fullt upp med detta:

Skrev en text till detta igår kväll - men somnade innan jag hunnit publicera och vaknade av att jag fick mobilen i ansiktet. Classy.

Sigge lärde sig säga MOMMO tjugo minuter innan vi vinkade av honom på förskolan, så himla lägligt va? Efter förskolan körde vi till Lund och dubbelfikade i ömsom sol ömsom ösregn innan jag och Juno vinkade av mommo på tåget.

Långhelg säger ni, vardagschock säger jag eftersom Tobbe jobbar fre-lör-sön och således lämnar mig ensam med dubbelbarn och dubbelhund. Iiik. Men det ska jag stressa över först då, i natt ska jag inte stressa alls utan ignorera mina delamningstuttar och sova i gästrummet, woop woop! Har inte sovit mer än typ 3.5 timme i sträck sedan Juno föddes, hon är inte alls en lika exemplarisk sovbebis som Sigge tyvärr. Och ja, ni får vara skadeglada, jag bryr mig inte, jag vill bara sova.

2 kommentarer:

  1. Det var väldigt trevligt nere hos er. Längtar redan tillbaka. Puss på er allihopa!

    SvaraRadera