lördag 16 maj 2015

Redo för utomhuskaffe!

TADA! Har nu fixat ett trevligt litet hörn utanför ytterdörren där jag planerar att tillbringa soliga dagar sittandes i lugn och ro, drickandes oändliga liter iskaffe läsandes ett blankt magasin medan bebisen sover lugnt i vagnen (MAN FÅR DRÖMMA FAKTISKT! ).

Jag är inte så bra på utefix, är osäker på om det där bordet från Ikeas Nipprig-serie ens pallar regn, men en solig dag passar det ju fint där ute? Och blommorna är superfina men jag ger tantkrukan månaden ut, sedan lär allt som växer där vara dött. Eller så kommer det frodas som bara fasen nu när jag överlåtit ansvaret till moder natur, det är ju också ett alternativ. Håll tummarna.

2 kommentarer:

  1. Combatträdgårdar är de bästa - låt det klara sig självt utöver att man kanske vattnar nångång då och då! Hallonbuskarna som vi satte är stendöda, hallonbuskarna som satte sig själva frodas! Ack.

    SvaraRadera
  2. Gör som jag, kör ner lite plastblommor i krukan. Klarar alla väder ;)

    SvaraRadera