lördag 20 juni 2015

Facing my (två barn i bilen-) fears!

Eftersom Tobbe jobbade natt igår så startade jag dagen med att plocka ihop alla ziljoners grejer som två barn under två tydligen behöver ha med sig för en dag on the road - och sedan drog vi! 



Stopp ett var Pomonadalen där mina kompisar blivit med sommarstuga på en systers tomt. Otroligt fint! Ska åka dit och våldsgästa mer i sommar, bara två kilometer till stranden tydligen, woop woop! Fick rabarberpaj och kaffe och klappade en häst!





Efter fikat körde vi norrut mot klubben och stannade i Forsakar och klappade getter genom stängslet. Sigge älskar djur och blev helt sjukt peppad!











På klubben var det helvetesregn men skit i det för VI FICK TRÄFFA ALFIE! Alltså jag saknar honom så jag håller på att gå sönder varje dag och det var så fint att få pussa på hans grånande nos och ta en promenad och snacka lite med honom. Det är fan en äkta sorg att jag var tvungen att ge upp honom, men det var/är ju för hans skull så det är bara att bita ihop och blinka bort tårarna när vi träffas.  Min älskade älskade hund! 

6 kommentarer:

  1. Vad är det för grå fläck på hunden? Den ser precis ut att ha formen av en modern mobiltelefon.. Skumt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han fick cancer förrförra året så han är strålbehandlad där de inte kunde operera bort tumörerna, och pälsen blev vit när den växte ut igen, han har två sådana rutor!

      Radera
  2. Undrar om någon strålat min skalle i smyg?puss på nosen Tigerkorven!!

    SvaraRadera
  3. Gud blir helt rörd, alfie! Så fin. Och herregud vilken liten going Sigge är på bilden med geten!

    SvaraRadera