måndag 1 juni 2015

Första loppet post preggo – The Color Run!

Fick frågan om jag ville vara med och springa The Color Run – "vi har några biljetter avsatta till bloggare" – och vem är jag att tacka nej till roliga grejer? Eftersom jag ganska nyss fött barn kände jag att jag behövde upplysa dom om att jag inte direkt skulle kuta mitt snabbaste och fick svaret "Du måste verkligen inte kuta ditt snabbaste. Inte ens kuta faktiskt :) På Color Run får alla vara med, oavsett form, stil och förutsättningar - det är själva tanken!".

Snacka om perfekt start på löparlivet, ett lopp där det är okej att vara långsam och som dessutom är själva essensen av #färgförfan. Bad om att få ta med Linnéa också, och det fick jag, så om två veckor är det vi som springer runt i Malmö och ser ut så här:

3 kommentarer:

  1. Fan vad gött. Jag tänkte springa det som är i Stockholm på söndag, men Pärre ska bort hela helgen och pallar INTE att ta med barnen. Men det är tydligen ett kvällslopp på g i september, så jag ska väl ta det.

    SvaraRadera
  2. Jag sprang The Color Run i Portugal veckan innan, men jag fick förstås pröjsa blijetten själv, fast jag har en blogg och allt! Not fair!

    SvaraRadera
  3. Härligt! Jag hade tänkt springa det förra året men fick inte med mig någon och sedan pajade mina ben :-( Hoppas ni får det kul!

    SvaraRadera