söndag 14 juni 2015

Hur första loppet gick? Ehh, sådär? Men så går det väl när ens bästa löparkompis har en blogg med namnet "wine and workout"...

Jag och Linnéa skulle ju ha sprungit The Color Run i dag, men det bidde inte så mycket av det. Dels blev det strul i logistiken med barnvakt för min del (Tobbe jobbade) och dels så blev Linnéa möhippad i går, så hon var nog ändå inte i form för några färgglada kilometrar i dag.

Mailade event-killen som fixat våra startplatser och skrev att vi tyvärr var barnvaktslösa och bakfulla och frågade snällt om vi kunde få springa i Lund i september istället, hoppas att han svarar ja! Och då blir det ju till och med roligt på riktigt eftersom jag faktiskt kommer vara lite mer fit i kroppen än nu.

Men lite tråkigt trots allt, det hade ju varit kul att få starta sin nygamla loppkarriär på det här sättet, det måste jag ju säga. Gävle, Göteborg, Lund och Uppsala kvar på touren om någon är sugen på att springa dagtid – och så ett nattlopp i Stockholm i september! Spring spring!

1 kommentar:

  1. Hahahha jag hade nog inte vart så snabb igår....

    SvaraRadera