fredag 19 juni 2015

Midsommarafton 2015


Ej med på bilderna: min konstanta stress, min aldrig övergående trötthet, min irritation som ligger strax under bröstet exakt hela tiden och Sigges totala ovilja att göra någonting av jag anser att han borde göra (= totally basic grejer, typ äta, byta blöja, följa med när vi ska iväg eftersom nästan-tvååringar inte kan vara ensamma hemma).

Firade midsommar några timmar mitt på dagen hos våra kompisar som hade gjort värsta grillbuffén och jättefint inne med massa blommor, men när Kaospatrullen började härja loss efter middagen så fick jag nog och körde hem redan vid 19-tiden. Och nu försöker jag söva den minsta så jag också får sova lite.

This too shall pass säger dom, så jag siktar väl på att vara en sprudlande, glädjespridande liten prinsessa nästa midsommar istället. Ett år går ju fort.

*väljer glädje*
*skrattar hysteriskt*
*gråter en skvätt*

1 kommentar:

  1. Puss på dej. Hoppas alla somnade så du kan få och sova du med! Puss i midsommar natten.

    SvaraRadera