lördag 25 juli 2015

Bloggar ikapp #1



Avslutade ett extremtrevligt Linköpingshäng i torsdags, hann med att sova gott, bli bjuden på middag (okej, jag bjöd in mig själv via Insta) hos fantastiska @homeofemden och så klart lasra ett gäng ångrade tatueringar. Ej med på bild: hotellfrulle med gammal barndomskompis och förnimmelsen av inre frid som infinner sig när man endast behöver ta hand om sig själv.

Vet inte hur många gånger jag fick känslan att jag borde gå och kolla nåt, eller att jag hade suttit och snackat alldeles för länge utan att bli avbruten och därför borde... ja, någonting. Helskum känsla, har inte haft så tidigare med bara ett barn, men det är väl för att tillfällena att bara kunna sitta i en bar och snacka goja i X antal timmar har minskat drastiskt den senaste tiden.

Men det är sant som dom säger – borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar