onsdag 1 juli 2015

I morgon börjar sommarlovet!


Det är den här lille killens första sommarlovsmorgon imorgon, även om han inte riktigt fattar vad det betyder. Vecka 28-32 är förskolan stängd och jag tyckte att det kändes bäst att ha honom hemma istället för att han skulle gå på stand in-förskolan med nya barn och nya pedagoger (visst, några som han känner, men inte alla och inte jämt) när han nyss blivit storebror med allt vad det innebär. Det är många känslor som ska få plats i en nästantvåårings kropp kan jag berätta.

Tobbe började på nytt jobb 1 juni och har ingen semester, så vi får försöka dra runt skutan själva, ungarna och jag. Och hundarna, som äter upp en ny möbel varje gång de lämnas ensamma. Hehe. Giv mig styrka. Och extra mycket kaffe. 

1 kommentar:

  1. JAG FAR SADAN SJUK SVERIGELANGTAN AV DINA FOTON!!! blir seriost KNAPP pa instagram av dem.. mutter mutter

    SvaraRadera