tisdag 7 juli 2015

Jak er änn klantröf

Gjorde en Katta Kvack och tappade telefonen i marken så hela skärmen sprack jävlar i det. Första gången dock trots fem års intensivt iPhone-användande, så det var väl bara en tidsfråga, men så SJUKT störigt, för den sprack inte lite direkt, speciellt övre delen av skärmen går knappt att se genom sprickorna. Jag pratade med Tobbe när det hände och ba PRATA HÖGRE DET STICKS AV GLASET I ÖRAT SÅ JAG MÅSTE HÅLLA DEN EN BIT BORT.

Fick gå in på Teknikmagasinet och köpa en sån där film man klistrar på, i syfte att glasskrosset inte skulle lossna, men den kunde inte ens fästa ordentligt upptill så jag fick tejpa fast den, med vanlig tejp runt hela luren. Och kameran pajade också, det blir rosa fält i bilderna. 

Håhå jaha, på torsdag får jag en ny, då blir det nog lite mer action här! 


2 kommentarer:

  1. Fatta ändå, att jag gjort detta FEM JÄKLA GÅNGER. Ska börja limma fast luren i handen.

    SvaraRadera
  2. Laydeez, laydeez. Jag var en gång i tid NI. Men så kirrade jag ett sånt därnt typ pansarglas som man kan sätta fast via mobillagarställen. HELVE vad det har hjälpt! Har tappat luren i marken massa ggr, & den har klarat sig.

    SvaraRadera