måndag 13 juli 2015

Loggan är klar, woop woop!

Hur tjusig blev den inte då? Alltså, jag är så vansinnigt nöjd!

Det är min barndomskompis Moa som gjort den och tänk vad häftigt att ha en hjärna som är lika kreativ som hennes? Jag delade en inspomapp med henne på dropbox och efter några dagars brainstormande så ba: TADA! Och när jag kollar på alla de där loggorna och färgerna jag skickat till henne, och adderar mig själv, så blir det så himla klockrent och EXAKT det som jag ville ha, utan att jag ens visste det själv. Fantastiskt!

Och för alla er som undrar vad "a bushel and a peck" betyder så betyder det ungefär 43 liter. En bushel är drygt 35 liter och en peck är en fjärdedels bushel. Och om ni liksom min mamma undrar vad det har med tatueringsborttagning att göra så är svaret: ingenting. Vissa saker bara låter bra helt enkelt. Och gör sig extremt bra som loggor, uppenbarligen.


Tänk sedan när den kommer användas på riktigt, och jag kommer få slänga mina guldiga visitkort omkring mig när jag träffar folk? Peppen!

Miljoners tack Moa, du är bäst!

7 kommentarer:

  1. Sjukt ballt namn och igen: snygg logga! Älskar färgskalan!

    SvaraRadera
  2. Haha, och jag som trodde att det betydde "en skäppa och en hacka" som i själva saken bushel. Och tyckte att det var jättelogiskt. Hursomhelst, snygg logga! /Christine

    SvaraRadera
  3. Ååååh så fint skrivet :) Tack! // Moa

    SvaraRadera
  4. Åh äntligen en förklaring på vad det betyder, jag som tänkte senast idag att jag måste fråga :)

    SvaraRadera
  5. Vad var det för fel på Suddagumman??

    SvaraRadera
  6. Även en barnvisa, suveränt framförs av Doris Day :-)

    SvaraRadera