torsdag 16 juli 2015

Mindre lokal sökes i Malmö!

Eftersom det är sommar och dubbelpostandets årstid så kommer här en efterlysning direkt kåppypejstad från Facebook, dela gärna!

Hej Facebook! För er som inte vet så ska jag öppna en tatueringsborttagningsstudio vid årsskiftet och jag är nu på jakt efter en lokal i Malmö, typ 30 kvm-isch med pentry och toalett, runt Möllan, St Knut, Södra Förstadsgatan eller typ vid Drottningtorget. 

Jag har hittat några intressanta men det som är ledigt nu är ju ledigt nu (döh!) och jag vill hyra från typ 1 december. Hittar jag lokalen med stort L så finns det dock marginal för några/många månader tidigare. 

Jag har redan mailat flera fastighetsägare, men kanske är det någon här som vet nåt som snart ska bli ledigt? Hojta i så fall, antingen på PM här eller på mirijam.geyerhofer@gmail.com. Dela gärna! 

Betalar hittelön i kaffe och gratis laser. Tack tack, pew pew!

2 kommentarer:

  1. Det finns en liten ledig lokal mitt emot Dempe Tatuering på Falsterbogatan, precis vid Folkets Park. Var gitarraffär där tidigare om jag inte minns fel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh jag vet! Har redan mailat på den men tyvärr (och så klart) så vill dom hyra ut så snart så möjligt och jag kan inte flytta in än. Men tack för tips, supersnällt!

      Radera