fredag 28 augusti 2015

FRIIIII-YAY!!!



I dag har jag skrivit kontrakt på den här lokalen! Det känns helt jäkla fantastiskt svindlande underbart! Ni vet när man dagdrömmer om något – man har en plan A och en idé om hur man skulle vilja ha det om det var perfekt. Precis så är det med det här stället, jag bara skrek rakt ut när jag såg annonsen på Blocket för ganska precis en månad sedan. Och nu är alla papper skickade fram och tillbaks, UC tagen och deposition inbetald och äntligen har jag kontraktet i min hand.

På Kyrkogatan, precis vid Stortorget i Malmö, endast 500 små korta meter från Centralen ligger den. Den 1 oktober får jag nycklarna och den 10 oktober är det grand opening! Vi ses väl?

Nu hade jag velat fira med bubbel, klänning, konfetti och dans, men får nöja mig med kaffe i nedkräkt tröja, förskolehämtning och storhandling slash ensamtid på Willys senare i eftermiddag. Livet va!

5 kommentarer:

  1. grattis! blev det den dyrare med läge vid väg eller den mindre dyra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. den mindre dyra som ligger mest centralt men på en tvärgata utan trafik!

      Radera
  2. Å det vet jag vart det är! Stilig lokal! Tusen grattis! /Monna

    SvaraRadera