fredag 21 augusti 2015

Malmöfestivalen, mina betyg:


Hänga med vänner som jag inte sett på länge: 5/5

Inte kunna dricka öl pga fanns inga alkoholfria: 0/5 
Livet som nykterist alltså, vaffan? Känner mig kränkt och diskriminerad. Och törstig.


Lyssna på Thåström: 3/5
Jag är inte samma fan som jag var i min ungdom insåg jag idag. Men Thåström är ju Thåström, så bra ändå så klart! Men hade varit bättre med öl.


Köpa den sista portionen halloumitacos: 5/5
Så vansinnesgott att ni anar inte! Ska ni till festivalen så ÄT!


Hämta bilen ensam i ett mörkt parkeringshus: 0/5
Skrev en lång rant om detta på insta med huvudinnebörden att på just såna här platser så försvinner allt "inte alla män"-förnuft ur min hjärna och jag blir livrädd för exakt alla män jag ser. Trist avslutning på fin kväll, precis som typ alla andra utekvällar de senaste 20 åren. Tack för det inte alla män. Men tillräckligt många. 

2 kommentarer:

  1. Jag vet inte om jag är naiv eller bara konstig, men jag känner aldrig så varken i parkeringshus eller någon annanstans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det är ju naturligtvis hemskt att någon överhuvudtaget ska känna sig rädd. Ingen ska behöva det. :-(

      Radera