torsdag 6 augusti 2015

Solsken, hallon & laser

Hittade hallon på skogspromenaden!
Jag är hemma i Skåne, min lasermaskin har kommit och det har även sommaren. HALLELUJA som man hade sagt om man hade varit troende. Hoppas nu på att augusti fortsätter leverera sånt fint väder som det varit i dag, måste ladda upp med D-vitamin så jag överlever den annalkande vintern.

Hittade hallon också, ME ME ME skrek Sigge så jag fick plocka hundra tusen stycken innan vi kunde gå vidare. Inte mig emot, det är väl bra om matvägraren får i sig andra vitaminer än D. Nu ska jag plocka fram skolboken och läsa mer om hud, ingen rast och ingen ro, woop woop!

1 kommentar:

  1. Du kanske redan hittat lokal, men där finns en ledig lokal på Södra Förstadsgatan vid Dalaplan. Mitt emot Lidl.
    :)

    SvaraRadera