söndag 6 september 2015

Inreda en studio = helt igenom skitkul!

Fantastiska bilder från lisalove.se
Jag håller på för fullt med att fixa inför skapandet av studion, i alla fall så mycket det nu går innan jag fått tillgång till lokalen. Men eftersom allt som bekant alltid tar en halv evighet längre tid än man trott så är det lika bra att sätta igång. Förutom huvudverksamheten ska jag ha lite försäljning av bland annat printar, dessa tre kommer från Lisa Love (länk i bildtexten) och är helt underbara! Förutom dessa kommer man kunna titta på (och köpa) printar från Karins Konstgrepp, BahKadisch och Kollijox. Girls only.

Och bara att köra till Ikea och köpa ramar för att rama in printarna tar ju typ en heldag i anspråk och det är ju bättre att anspråka på den dagen nu istället för sedan. Men vad kul det är! Och vad fint det kommer bli! I går köpte jag till exempel tio liter turkos golvfärg, bara en sån sak?!? 

Skit i september, tycker vi kan hoppa direkt till 1 oktober nu!

5 kommentarer:

  1. Åååh vad kul och spännande! Gött att du kan gå igång redan nu med diverse bös :) Och Assnygga tavlor/prints! Om de,eller deras efterkommande, är till salu, har din butik en webversion där en kan titta närmare på dem (för evt, webköp)? Eller länkar till konstnären, om de säljer från sin hemsida :) /Cim

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dom fina? Du hittar dom hos lisalove.se om du inte har vägarna förbi mig, och hallå ja – jag har till och med länkat i inlägget ju :)

      Radera
    2. Ja det gjorde du! Det tror jag du alltid gör :) Jag kollade hennes hemsida också och satt och dreglade :D Men jag frågar för att jag misstänker att du kommer fortsätta ha coola och annorlunda grejer (som printsen) och är därför nyfiken på om du har tänkt dig att vara återförsäljare/facilitator av konsten, evt som del av ditt butikskoncept :) /Cim

      Radera
  2. Så liten värld. Vi känner ju Bakhadish. Mest min kille. Men ändå!

    SvaraRadera
  3. Så sjukt kul! Nästa gång vi är i Skåne kommer jag och hänger i studion!

    SvaraRadera