tisdag 13 oktober 2015

Öppningshelgen avklarad!

Hur fint?!
FREDAG: Micke på 04Noll Skyltmontage drog bort det megastora klistermärket som täckte hela fönstret och satte dit de riktiga skyltarna. Plötsligt såg man in! Det blev ljust! Helt ÅSM att det plötsligt förvandlades till en riktig studio och att det dessutom såg ut exakt som i min fantasi när jag satte igång det här projektet i somras.

Hur fint?! #2
LÖRDAG: Full fräs i alla timmar jag hade planerat att ha öppet, förutom de sista 45 minuterna när vi kanske bara var sex stycken kvar och började plocka ihop. Fick så många fina blommor och presenter och hurrarop att jag höll på att smälla av!

Hur fint?! #3
SÖNDAG: Första dagen jag hade öppet på riktigt, fick in ett gäng bokningar, fixade med bokföringen och stod och luktade på blommorna och åt överblivet bjudgodis hela dagen. I MIN ALLDELES EGNA STUDIO!

Har fått så mycket hjälp att det är helt otroligt, förutom allt med logga och skyltar och tips och råd om allt från ekonomi till hur man behandlar ett golv innan det ska målas, så har jag fått så mycket handfast hjälp. Folk som har delat företagets inlägg på Facebook, Ikeasällskap som skruvat ihop skåp till mig, brorsan och hans tjej som kom ner och hjälpte mig att placera ut kaktusar med millimeterprecision och alla som bara rent allmänt kommit förbi och lyft eller slängt eller tejpat fast nåt.

Jag är så obeskrivligt tacksam för all hjälp, och så himla himla glad för att jag vågade dra på stora trumman och ba: OKEJ NU KÖR JAG! från dag ett. Utan att tveka, och utan att fega. Det här kommer bli så bra!

6 kommentarer: