torsdag 19 november 2015

Kompisreklam – Satin of Sweden

Jag är ju som bekant vansinnigt restriktiv med reklam här på blöggy, men när jag känner folk som gör bra saker så skriker jag ohämmat om det, så here it goes: Kolla in Satin of Sweden som min vän Tina har varit mer och skapat!

Det är en superfin webshop där man kan köpa massa kul för kidsen, speciellt vill jag slå ett slag för deras printar, och speciellt detta roliga, Art on Demand – en poster där dom har pillat in just din unge i bilden! Eller ja, vems unge du nu väljer att stoppa in i bilden. Eller dig själv, din mormor, ditt husdjur eller vem du nu vill hänga på väggen.

Barnet förvandlas till ett tecknat barn...


...som går på lina! Eller varför inte beställa nåt på temat "Vilda västern: ökenråttor och boots", "Monster: kryp och zombies", eller "Godisland: geléhallon och bubbelgum", det finns massa olika kul teman att välja mellan.

HUR BRA JULKLAPP!?! In och beställ omedelbums så tomten hinner fram före jul!

1 kommentar: