onsdag 11 november 2015

Skingra er, här finns ingenting att se!

En gång i tiden kunde jag utan problem klämma ur mig tre inlägg per dag, men det var ju när jag var ung och rask och badade i oceaner av tid och kreativitet, typ 2012 någon gång.

Just nu är det ganska mycket kaos och även lite av kulmen på den här sommarens och höstens stress och de få dagar jag inte har öppet i studion plöjer jag fram bland högarna hemma och mumlar tvåveckorochtvådagarkvar tvåveckorochtvådagarkvar tvåveckorochtvådagarkvar tvåveckorochtvådagarkvar tvåveckorochtvådagarkvar. 

Två veckor och två dagar kvar. Sedan är det slut på pendling och hattande mellan huset och stan. Har eventuellt aldrig längtat så mycket efter något i hela mitt liv (jo det har jag, men ni fattar).

Vad händer annars då? Kan ni inte sammanfatta er senaste bloggmånad i en mening och skriva in den i kommentarsfältet? Har inte besökt internetz nåt vidare i det sista så det vore schysst, vill ju inte tappa greppet helt.

4 kommentarer:

  1. Jag vet inte om jag borde för min blogg är ju rätt deprimerande just nu, men det är väl “Låt oss hoppas att 2016 blir bättre”.

    SvaraRadera
  2. Pendlar mellan hopp och förtvivlan och olika sjukhus.

    SvaraRadera
  3. Jag har lagt upp ett recept på min blogg (igen): http://365ume.blogspot.se/2015/11/hostsoppa.html

    SvaraRadera
  4. Jag har varit ovanligt icke aktiv men sammanfattningsvis har jag varit i Japan.

    SvaraRadera