lördag 12 december 2015

Olaplex = mirakelmedel!



Den här bilden kommer egentligen från instagram där jag skulle visa vilken ful kakelremsa vi har i badrummet (varpå 80% av kommentarerna var NÄ VADÅ DEN ÄR JÄTTEFIN!?! och jag ba: eh nej?) men alltså kolla in mitt hår!

Det är... okej, inte långt, men inte kort heller. Och det mår helt okej. Bättre än okej till och med, det ljusa till trots. Så himla glad att jag köpt hem och börjat använda Olaplex no.3 hemma mellan mina blekningar, det ger verkligen resultat på mitt sorgliga skämt till halmhår. Läs mer om hur det funkar här (och nej, är TYVÄRR inte sponsrad det alla minsta)!

4 kommentarer:

  1. Jag fick testa det när jag var hos frisören i veckan. Nu är mitt hår tydligen av rätt magisk kvalitet och klarar knasblekningar väldigt bra (klipper mig kanske tre gånger om året och då brukar det behövas kanske 5cm varje gång), men nu är det liksom...silke? Missade tyvärr att köpa med mig no3-inpackningen, men går ändå och klappar på håret lite då och då för det är alldeles leeeent.

    SvaraRadera
    Svar
    1. MÖSIGT! Då kanske du kan skippa 3:an, men jag har absolut behov av den!

      Radera
  2. Jag borde testa det med, satt senast nu i veckan och glodde på mina ändar av mitt numera reko långa hår och de sista centimetrarna ser ut som frasiga grenar på ett ledset träd. Men du köpte hem det sa du? HUR? VART?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte det på salongen, men det finns lite överallt på nätet, 249 kostar det och räcker till många behandlingar!

      Radera