fredag 1 januari 2016

Best nine 2015 (ett år med spya och sömnbrist)



Dessa nio bilder fick flest gillan på min instagram i år och det kan man ju förstå. Men jag gillade inte 2015. Jag var först höggravid (hatar att vara gravid) och sedan kom Juno som
1) sover som en kratta
2) kräktes konstant fram till att hon började äta mer vanlig mat runt 7-månadersstrecket.

Jag kan inte riktigt förklara vad nio månaders sömnbrist kombinerat med ett halvårs nedkräkhet gör med ens psyke, men man blir ju inte den gladaste, roligaste och peppigaste i kvarteret direkt. Tvärtom.

MEN, om jag skingrar detaljerna ur tröttdimman så ser jag ju att året inneburit tre helt fanstastiska livsomvälvande grejer – ETT FANTASTISKT BARN! MITT BALLA FÖRETAG! EN FLYTT TILL STAN! Och med allt detta med mig in i 2016 så ser jag så sjukt mycket fram emot det här året så att ni anar inte.

Hej då 2015, bring it on 2016!

1 kommentar:

  1. Hur trött och schleeten du än är så är du en av mina största inspirationskällor i livet!

    Hoppas både ditt och mitt 2016 blir fab!

    <3 <3 <3

    SvaraRadera