onsdag 13 januari 2016

Update angående Nyårslöftet – jo jag lever...

...jag har bara inte tid att blogga eftersom jag måste äta exakt hela jäkla tiden enligt mitt kostschema. Mitt liv går nu för tiden enbart ut på att planera och lägga mat i små lådor och äta på bestämda tider – det är alltså ganska mycket skillnad mot min oj jag glömde visst äta frulle så jag äter åtta hekto skumtomtar och tre ostmackor till lunch istället-dieten som jag gått på det senaste kvartalet.

Tredje dagen in känner jag mig... mindre däst (är det ett ord man använder 2016?) och hyfsat pigg trots två katastrofnätter pga icke-sovande barn.

Har även träningsvärk i exakt hela kroppen efter två träningspass jag gjort, och lyssna på detta: det var så länge sedan jag hade träningsvärk att jag blev lite rädd när jag vaknade på natten och hade diffust ont i hela överkroppen. Hehe.

Joråsåatteh. Nio veckor och fyra och en halv dag kvar, det blir fint det här. Följ gärna spektaklet på min refitness-insta: @kvicksomenlemur vetja!


1 kommentar: