söndag 10 januari 2016

Pepp / varning NU BLIR DET TRÄNING!

I morgon drar något riktigt skojigt igång, 10 veckor med ett specialanpassat kost- och träningsschema som ska få den här schletna tvåbarnsmorsan i form både fysiskt och psykiskt lagom till våren!

Nyårslöftet heter det och går att läsa mer om här. Någon kanske minns att jag hängde på Fitnessfighten för något år sedan? Det här är samma sak, fast under mer än dubbelt så lång tid och bra mycket mer seriöst och individanpassat. Jag har velat ganska mycket fram och tillbaks om huruvida jag ska blogga på samma sätt som vid FF men jag har inte bestämt mig än, däremot så skapade jag ett nytt instagramkonto enkom för detta.

@kvicksomenlemur heter jag, eftersom Carin heter @starksomentjur och våra tio veckor kommer dokumenteras under hashtaggen #starksomentjurkvicksomenlemur (FYNDIGT VA? Carins snubbe som kom på det!) för den som är nyfiken! I dag har vi tagit före-bilder och i morgon drar det igång på riktigt. Har till och med preppat matlådor! Wiiii, PEPPEN!



Och eftersom min mamma ringde och ba: ÄTER DU BARA GRÖNSAKER OCH RIS? så kan jag meddela att denna bild togs innan fisken var klar. Så oroas icke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar