måndag 18 januari 2016

STARK! GLAD! PEPPAD!



Var på gymmet igår och körde rygg/axlar/biceps och det var så himla roligt! Tusen gånger skojigare än hemmaträning och ni ser ju peppen hos os alla tre! Första veckan på Nyårslöftet med Rickard Evertsson/ReFitness har gått superbra, har missat nåt mellanmål här och där men alltså – när man är van vid att äta typ två, tre gånger per dag är det ganska svårt att klämma in sex måltider per dag. Tycker inte att jag gör annat än att äta vissa dagar.

I veckan ska jag köpa gymkort också, hemmaträning i all ära men i minuter så blir det drygt hälften av gympassen. Och så är det himla trevligt att göra något med full fokus för en gångs skull, det har jag ju inte varit bortskämd med sedan den 24 augusti 2013 (känn ingen press Sigge om du läser detta som vuxen).

Hur den första mätningen/vägningen gick får ni kolla på @kvicksomenlemur som är mitt instagramkonto skapat enbart för detta, här kommer jag bara demonstrera slutresultatet i syfte att få er att gå in och rösta på mig så jag vinner hela tävlingen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar