måndag 25 januari 2016

Tatueringsborttagning, barn i utvecklingsfaser och gymmande = vad som sker i mitt liv just nu


Här hänger jag på dagarna! Dricker kaffe, snackar med kunder och lasrar bläck så det står härliga till! Gör lite reklam för mig själv och tipsar om ett tre för två-erbjudande som gäller månaden ut, är du inte i behov själv så tipsa gärna någon som är det!

Annars då? Gymmar som en crazy cat (kolla @kvicksomenlemur på insta), äter kvarg och dricker casein på order av onlinecoachen. Är piggare och känner mig starkare än på länge! Förra veckan klev jag upp 05:45 onsdag till söndag för att dricka bcaa, äta riskakor och träna i 1.5 timme. Känner mig pepp som fasen på att få mer muskler och starka löparben! Och att återfå en stor del av min garderob, icke att förglömma! Jorå, det kommer bli en awesome vår det här!

Blogga mer ska jag göra också, en veckas uppehåll har jag nog inte haft sedan jag startade bloggen för hundra år sen. Iiik!

Vad vill ni läsa om?

3 kommentarer:

  1. En liten fundering: bloggar du inte längre på Move it Mama? Bara nyfiken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, jo egentligen. MEN JAG HINNER JU INGENTING LÄNGRE BUHU!

      Radera
  2. Du hinner kanske inte runt på några loppisar nu? Annars tycker jag dina loppisfynd är roliga att se o läsa om =) Och "vardagssaker", mysko, men det tycker jag om. Är väl min nyfikna sida som gärna vill veta hur andras (småbarns)liv ser ut ;P

    SvaraRadera