måndag 1 februari 2016

Nej nu jävlar ska jag blogga varje dag!


Jag lever! Det gjorde jag inte i fredags, då kräktes jag och försökte ta hand om två barn samtidigt som Tobbe sov/sprang på toa. Gött liv alltså. Men det var ju länge sedan, förra månaden! Nu är det februari och skurat med klorin och hundra tvättar med sängkläder har fått sig en omgång i maskinen  = NYTT OCH FRÄSCHT! Och snart snart snart är målaren klar så vi kan lämna 2.5 månaders renoveringskaos bakom oss och äntligen göra fint på riktigt här hemma! 

Firade allt detta med en rask promenad med endast ett barn och en hund och vi såg snödroppar och det luktade blöt vår och nu är jag hemma och det regnar och jag ska dricka kaffe! 

HIPP HIPP HOOOORAAAAY säger jag bara! 

3 kommentarer:

  1. Lilla sötstruten i barnvagnen då <3

    SvaraRadera
  2. Ungen på den här bilden!! 😍😍

    Superhjälte som överlevde kräken.

    SvaraRadera