onsdag 9 mars 2016

Har jag tagit över efter Bradpittsarmpit-Maria nu eller?

Som jag har lidit med den här familjen när Bubba inte sov. Och som jag lider med min egen nu när Juno kör någon form av rysk roulette-sovning. "Är detta det enda jag ska blogga om nu?" tänkte jag men kom på att jag kunde skriva något om Berlin-peppen i stället. Och då slog det mig.

Jag är Dobre Futro 2.0. 

Jaja. Sämre blogg kunde jag ju börjat härma, det kunde jag ju. Men ändå. Hade hellre skrivit om till exempel mc-turer, solsken och palmer, men det finns väl en tid för allt. HOPPAS JAG.

4 kommentarer:

  1. Det kommer mc-turer och solsken till dig också, bara håll ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller så får jag komma till mc-turer och solsken? Säger upp mig från familjelivet och blir Kalifornianomad!

      Radera
  2. *känner mig hedrad*

    *fast hoppas såklart att du får sova snart*

    SvaraRadera