onsdag 2 mars 2016

Ny månad, nytt hår (med lite gammal look)


Ni som följer mig på insta har ju fått njuta av den här förvandlingen i flera timmar redan, men ni andra - TADA! Finns ju få saker som gör underverk för humöret på samma sätt som ett frisörbesök va?! 

Längtar tills jag har den här färgen av mig själv och slipper betala för den, en snabb blick på minn mor och en mental minnesbild av mormor säger mig att jag inom en relativt snar framtid kommer spara stora summor pengar varje år. WIN! 

2 kommentarer:

  1. Det är verkligen helt underbart att få gå och klippa sig. Det är som att bli en ny så mycket bättre person... Och som småbarnsförälder är det några timmars lugn och ro där jag kan vara mega-ytlig och bläddra i skvallertidningar som det ej fanns en morgondag.... oh la la ..

    SvaraRadera
    Svar
    1. EXAKT! Jag scrollar mest insta extremt intensivt, men det här med att bli lite extra ompysslad och få en göttig huvudmassage i tvätten osv, LYXILYX!

      Radera