måndag 4 april 2016

Hej då mars och välkommen april!

  1. Juno blev mer och mer barn och mindre och mindre bebis. 
  2. Fick träffa en riktig bebis när en av mina absoluta BFF:s äntligen blev tvåbarnsmamma!
  3. Hittade porslinsdjur till A Bushel & a Pecks skyltfönster.
  4. Mina föräldrar kom ner och underhöll ungarna så att...
  5. ...jag och Tobbe kunde åka till Berlin och soooova!
  6. Min tioveckors refitnessutmaning ledde till att jag kom i hela min gamla garderob igen, WIN!
  7. Barnen var söta utomhus!
  8. Och ännu sötare inomhus som påskkärringar. 
  9. Och så hittade jag en ny hobby, MAKRAMÉAMPLAR. Beware mänskligheten, här ska knytas knutar! 
Nu ser jag fram emot april och maj, två av mina favoritmånader på året när ljus, grönska och blommor återvänder från förfrysningsdöden. Är verkligen inte en del av det lyriska åh så härligt med nordens alla olika årstider!-gänget, och är helt övertygad om att jag mått tusen procent bättre året om ifall vi hade bott i Kalifornien. Ahhh. Kalifornien. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar