fredag 22 april 2016

Ligga och gråta i en tandläkarstol - kanske det mest ovärdiga sättet att starta sin helg? #tandläkarskräck



Startade helgen med att bli 1480 kronor fattigare och fick verkligen valuta för pengarna, är så bedövad att jag inte har någon känseln från tinningen ner i halsen och tungan känns som en död marulk. 

Hade mycket hellre köpt en snygg vårjacka eftersom vädret på alla sätt är raka motsatsen till ett tandläkarbesök, men jaja. Slapp rotfylla i alla fall. "Yey".

Edit: 4.5 timmar senare har bedövningen äntligen släppt, men jag tror fan att jag fortfarande har ont i tanden? "Yey" igen. 

3 kommentarer:

  1. HAha...min moster brukar somna i tandläkarstolen säger hon, ja ba VA!!!det kan ju bli hur dyrt som helst och då har du ändå inte tagit nån bedövning (för det struntar hon i) Mitt smartansikte passade på att byta all amalgam (hade en del, hela käften var svart förr) under tiden jag studerade...men sånt drabbar ju ingen fattig. He he he

    SvaraRadera
  2. shit, tandläkarskräcken, så jäkla ovärt... min gick i princip över efter att jag utvecklade flygfobi istället, låg där och tänkte "här dör jag i alla fall inte"! hahah! Nu är även flygfobin borta och tandläkarskräcken har inte dykt upp igen, yay!

    SvaraRadera
  3. Hahaha skrattade gott åt Magpies kommentar :) Skön insikt "här dör jag i alla fall inte" :D

    SvaraRadera