måndag 18 april 2016

Morgonkaffe! Solsken! Kattmugg!



Om jag hade fått sova någonting det senaste året så hade min morgonlook eventuellt varit likvärdig med den på bilden, men nu är den bilden istället från i fredags efter att jag och Juno hängt på låset på Ikea och fått fatt på några muggar från tillfälliga kollektionen Giltig. Blir glad långt in i själen av att se dom och dricka ur dom, till och med så att det blev liiiiite lättare att vakna i morse när det började gastas klockan 05:45. 

Nu: ännu en påtår, nytt nagellack och marsch pannkaka mot att ta över världen, god morgon!  

3 kommentarer:

  1. så fin! gillar mycket. och +1 på sol. Älska sol.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja sol gör verkligen underverk för humöret! Nu är det mulet igen så det var kanske tur att ungarna tvingade upp mig så tidigt så jag fick lite ljusterapi!

      Radera
  2. Men fy tusan vad den där snygga muggen är överallt! Fattar ni hur jobbigt det är för oss som har flera mil till närmsta Ikea? :D

    SvaraRadera