söndag 8 maj 2016

5 x fantastisk långhelg

 
 
       

Sjukt bra och somrig långhelg med allt som behövs för att somna gott på söndagkvällen - grillmiddag hos vänner med trädgård, utflykt till både skog och hav och allt avslutades med en flåsig mil för att kolla banan inför Malmöloppet om drygt en månad! 

Har fyra lopp inplanerade i sommar, och tänkte avsluta med mitt livs först halvmara den 1 oktober. Japp, samma halvmara som jag anmälde mig till 2014 men tvingades avboka på grund av att jag blev gravid med Juno, men nu så! Alla barn är på utsidan av kroppen och kroppen är på gång, min fysiska ålder är till exempel bara 29 fick jag reda på idag, men mer om både det och sommarens stora löpsatsning i morgon, nu ska jag stappla in i sovrummet och välta i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar