torsdag 5 maj 2016

En sån där dag där man för en gångs skull inte drömmer om Kalifornien jättemycket utan trivs rätt bra i Skåne





Startade dagen på hundfältet, Sigge och jag premiärcyklade med cykelsitsen och han var helt lyrisk! Älskar när det går snabbt tydligen, precis som sina föräldrar.





På Ribban ställde dom iordning det sista inför Toughest som går i morgon och jag lovade mig själv att jag ska ställa upp nästa år!



Sen jobbade jag några timmar, men när dagens kunder var avklarade och jag druckit kaffe och gäspat lite och insett att det ju inte är en jävel som går runt i centrum på Kristi himmelfärd kombinerat med högsommar så ringde jag Tobbe och så körde vi ut i Bokskogen och åt lunch istället. Älskar att vara min egen chef!

Älskar min familj också, Sigge är i en så himla rolig ålder nu och Juno börjar lämna bebisstadiet och bli mer och mer barn och jag gillar ju som bekant barn mer än bebisar som ju faktiskt är rätt... menlösa i sin approach till omvärlden? Älskvärda definitivt, men ändå roligare när dom kan prata med en.



Sen körde vi hem genom blommande rapsfält och genast hade jag glömt och förlåtit allt skitväder som mars och april bjöd på. Nu sover barnen så jag ska ta en öl och äta chips och skriva ut bansträckningen för Malmöloppet den 11 juni. Min löpsommar inleds nämligen officiellt i morgon bitti, men mer om det då! Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar