tisdag 24 maj 2016

Lägger ner att vara pessimistisk... NU!

Morgonrunda på hundfältet med Carin, Otis och Stefan!
Men väääädret?!? Alltså det är högsommar! Har fått smått panik när jag gluttat i väderappen och tänkt att det här är för bra, det kommer bli skitkallt sen om det är så här varmt nu, jag orkar inte med att sommaren snart är slut fast det är bara maj etc.

I dag bestämde jag mig för att släppa det. Come what may, det är skitfint väder nu (i skrivande stund, klockan 20:48 hela 23.2 grader!) och enligt appen ska det regna lite i två dagar om en vecka. Sen kanske det kommer mer sol. Eller regn. Eller drivis, blixtar och dunder och hagelstormar. Då får det väl göra det då, men nu ska jag njuta av denna ultralyxiga försommar till ettusen miljarders procent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar