fredag 27 maj 2016

Midnattsloppet – here I come!


Woopidoo, står det svart på vitt så är det svårt att backa – jag tänker satsa på att springa Midnattsloppet på under timmen! Har prick tre månader på mig att träna och planerar att följa det här schemat från deras egen hemsida (finns fler här). Om jag räknat rätt så hoppar jag in på vecka 7 nästa vecka sen är det bara att följa order! Bonus: älskar att få skriva ut saker och hänga på kylen och bocka av, CHECK CHECK CHECK!

Orimligt pepp över detta nu, Tänker kolla ett halvmaraschema också för att se hur jag ska kombinera träningen inför en mil- och en halvmarasatsning samtidigt, men tänker att jag kanske bara lägger in några extra långpass mellan varven eftersom målsättningen med maran mest att komma runt utan att dö?

SÅ PEPP NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar