fredag 17 juni 2016

Packar och peppar inför morgondagens race!

Ska upp tidigt för att åka till Båstad och springa lopp. Kollade anmälningslistan nu och jodå, det är väl en 50 pers eller nåt som är anmälda, varav sju i motionsklass kvinnor 10 kilometer (resten tävlingsklass, eller män, eller 5 kilometer). Eller ja, nio stycken blir vi eftersom både jag och Linnéa glömt att anmäla oss så får göra det på plats. Hehe. Löparproffsen.
Vår sms-konversation i detta nu. 

Linnéa är ju snabb, men jag är på allvar nervös över att komma sist, men jag tänker se det som att jag åker jättelångt för att ta en löprunda i en ny stad helt enkelt. Jag siktar på att slå tiden från Malmöloppet förra helgen på 1.09.46, så min målbild är att äta lunch och vara nöjd med att ha gjort årsbästa. Två barnafödslar senare får jag lära mig att vara nöjd med det lilla liksom. Och så himla litet är det inte, det är ändå en mil! Pepp pepp! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar