onsdag 8 juni 2016

Tänk va, att jag gjort detta?!



Från en tom och vit och ekande lokal till världens trevligaste arbetsplats. Jag minns exakt känslan när jag tog bilden, hade stressat med att köpa dammsugare och golvtvätt och skulle måla golvet turkost trots att jag aldrig målat ett golv förut. Och min kompis Micke som äger 04Noll skyltmontage hade satt upp en så proffsig heltäckande öppnar snart-dekal på rutan som gjorde att jag var helt instängd som i en liten bubbla fylld av peppblandad nervositet inför vad som komma skulle.

Tänk att det redan gått nio månader? Helt galet.


8 kommentarer:

  1. Du har städat ,möblerat om, slängt ut katterna och gallrat igen fönstret. Fint!!!

    SvaraRadera
  2. Tänk att det inte ens syns hälften av hur snyggt det är på riktigt!
    Hejja dig!

    SvaraRadera