torsdag 28 juli 2016

Norrlandssemestern dag ett #2

 

Har varit på loppisrunda med morsan och fyndat världens ballaste klocka för en tia! Tyvärr verkar den inte riktigt funka som den ska, får kolla lite på hur den ska gå att laga pga ÄLSKAR DEN! Hur klurigt är det att laga en klocka tro?

(Minen pga världens skräpigaste loppis. Men rätt värd ändå tydligen trots lösspringande katter och inte så rent). 

 

Har varit ute och djupandats och njutit av de storslagna vyerna häromkring, det luktar på ett särskilt sätt här hemhemma och jag älskart! Drog av en halvmil asfalt som avslutning på dagen, har fått en löputmaning av Linnéa som jag ska skriva mer om imorgon! 

Ger semesterdag nummer ett tio tummar upp! 

2 kommentarer:

  1. Grymt fin klocka, värd att mecka med!
    Vi svängde av vid någon liten loppisskylt längst med e4an uppe i norr tidigare i somras. Suuuuuupermärklig. Jättejätteskitigt där med, och grejer över ta-mig-fan allt. Vi tittade artigt runt i 2 min och backade sedan långsamt ut. Inga fynd.

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag nyfiken... Den här norrlandssemestern, mer specifikt var i Norrland är detta? ;) Jag är nämligen själv uppvuxen i Gällivare!

    SvaraRadera